wtorek, stycznia 15

009† S P E c t r U M; szablon

SPECTRUM - SM The Performance(słucham tego już końca grudnia i chyba nigdy mi się nie znudzi)

Tak jak już wcześniej pisałam na Pandzie, mam dość robienia szablonów, ale tylko od strony graficznej. Teraz za każdym razem zaczynam z CSS i HTML, a dopiero po tym biorę się za grafikę, co jest naprawdę ogromnym błędem, ale nie mogę się od tego odzwyczaić, dlatego szablony ostatnio mi nie wychodzą. Mam parę projektów, ale tylko na podstawie CSS i brak pomysłów na zapełnienie szablonu grafiką. Naprawdę... Ja nie wiem co się ze mną dzieję, na szczęście przeglądając foldery natknęłam się na tą sesję i olśniło mnie, dlatego postanowiłam to wykorzystać i tak powstał dzisiejszy szablon.


i hope you like it.



podgląd                                pobierz

Wiecie co macie zrobić?  
r o s a r i e s

4 komentarze:

  1. Bardzo bardzo się cieszę z twego powrotu, śliczny szablon I love YOU :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szablon. Masz wielki talent, zazdroszczę.
    Mam nadzieję, że teraz posty będą pojawiać się regularnie.~
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam talentu właśnie. :C
      myślę, że będę tutaj regularnie :D

      Usuń