sobota, stycznia 12

009† Dance until you die; tekstury

the GazettE - Gabriel On The Gallows


W końcu zmieniłam szablon główny, poprzedni był mieszanką wszystkiego. Za dużo gadżecików wokół, a teraz jak dla mnie jest o niebo lepiej.Wiecie, zrobiłam sobie przerwę od szablonów, ale na fazie tworzy się najlepiej i jak wróciłam do domu to postanowiłam, że zmienię tego sinnera raz a dobrze xd.
Teraz mam faze i gwiżdże i śpiewam tą piosenkę 3OH!3 - Starstrukk i kurna głowa mi chodzi w górę i w dół, w lewo i prawo.... I tak na zmianę z gazeeeeciarzami, do których link podałam najwyyyyyżej.
Jak będzie tutaj ruch to będę pojawiała się częściej! No chyba, że nie chcecie. 
A i postanowiłam, że blog: bleachowa-sensei będzie kodową podstroną sinnera, także tego!





Proszę o jakieś propozycje (pisz je tu), a jak zbiorę w sobie siłę, to może coś wykombinuję!

6 komentarzy:

  1. Dzięki za komentarz ;) Ja mam rosjaśniane 3/4 włosów i to ogólnie moja pierwsza tak efektowna zmiana we włosach, zawsze takie proste, nie farbowane, ale trzeba coś zmieniać, żeby nie być nudnym :> Mój chłopak też nie był zainteresowany Hobbitem, ale musiał iść :D Sama też nigdy bym nie poszła hah.. \m/ angryahri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Yey, śliczzny ten nowy szablon :D. No i teraz to mi chodzi po głowie ta piosenka, super x D. Ale przynajmniej ci się nie dziwię, bo serio... uzależniająca x D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa, i 3OH!3 mają jeszcze jedną zajebistą piosenkę - Dirty Mind :D.

      Usuń
    2. cieszę się, że się podoba:D
      to ja ci też zaproponuję ich dobrą piosenkę, która tak mi się wkręciła, że słucham od tygodnia i mi się nie nudzi heuhe:D 3OH!3 - My First Kiss (feat. Ke$ha), wkręęęca się ostro!

      Usuń
  3. Teksturki pobieram, będą się na raziekisić w dokumentach, bo weny brak, ale to nic. A szablon przepiękny. I to z moją Tay! <3

    -Luceek xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D
      Widzę, że Taylor ma wielu fanów:D to pocieszające, że jest ich coraz więcej ;>

      Usuń