środa, stycznia 16

010† Nothing Helps; ikony

ONE OK ROCK Nothing Helps

Jutro wyjeżdżam już o 5 rano! Kurde, najgorsze jest, że autobus z mojego miasta do Olsztyna przyjeżdża na równo 6, a wtedy odjeżdża następny autobus, do którego muszę wsiąść. Muszę coś wymyślić, bo inaczej się nie wyrobię, a nie ma innych autobusów, co mnie trochę wpędza w depreche. Najgorsze jest to, że nie dość, że miałam dzisiaj na 9 to zaspałam. Obudziłam się minutę przed autobusem. LOL! Już drugi raz tak mam. Chociaż miałam dzisiaj tylko niemiecki, wf i angielski to chciałam iść. Eh...
W następnej notce postaram się dodać jakieś teksturki. Tylko wyjeżdżam prawdopodobnie bez laptopa, dlatego notki(jeśli zdążę takie wykonać) będą pojawiały się automatycznie.

Moimi favoritsami są 2 i 9! A nie z animowanych 12!:D
pobierasz? r o s a r i e s †

1 komentarz: