sobota, lipca 13

021† Insane; szablon, tekstury


Heeejo! :3
Nie dodawałam nic ostatnio, bo niestety nic mi nie wychodzi!>< Na dowód tutaj i tutaj macie podglądy prac jakie próbowałam zrobić, ale wyszły takie ohydne, że aż głowa boli.. Jedynie dzisiaj coś wyczarowałam, co według mnie nadaję się do notki. Obrazek wygrzebałam w folderze o którym zapomniałam i nawet ciekawe prace tam znalazłam. Ale do rzeczy.. Widzieliście wczorajszy i dzisiejszy mecz siatkówki z Bułgarami? O mamo... Niestety oba spotkania przegraliśmy, co ciekawe wczoraj każdy set ojeba*iśmy do 21. No trudno, niestety nie jedziemy na finał do Argentyny, ale należy mieć nadzieję, że na mistrzostwach coś zdziałamy. Smutno, naprawdę smutno. To co się dzisiaj działo podczas tie breaku.. Brak słów. Porażka kompletna i choć Kurek zremisował swoją zagrywką to i tak nie daliśmy rady tego wygrać, ale to i tak nic by już nie zmieniło, więc mam nadzieję, że nie czują się nasi siatkarze aż tak fatalnie. Walczyli, chcieli walczyć do końca, ale niestety w chwili obecnej musimy cieszyć się złotem z poprzedniej LŚ i nie zapominać o ich osiągnięciach.
Jeszcze muszę się pochwalić, że mam koreański kanał KBS World*.*!!! Oglądałam nawet ostatnio Music Bank i na żywo widziałam EXO, A-Jax i niestety to tyle, bo w tym samym czasie trwał mecz.
Chciałam coś jeszcze napisać, ale zapomniałam. No nic. Mam nadzieję, że teksturki nie są takie złe i ktoś skorzysta z tego co przygotowałam na dzisiaj.


Kto mi uwierzy, że pierwotnie miał to być szablon z Thunderem z MBLAQ? ;_;
podgląd                                pobierz
r o s a r i e s !


pobierz
i tak na koniec, MBLAQ <3
smoky girl smoky girl smoky girl smoky girl smoky girl girl smoky girl smoky girl smoky girl smoky girl smoky girl smoky <śpiewa>

5 komentarzy:

  1. Szablon jest piękny, zachwycałam się nim już na dA. Te prace, które próbowałaś zrobić, też nie były najgorsze - ten z wilkiem nawet mi się podoba, ale ten z Girls Generation już nie...
    Też oglądałam w tym samym czasie Music Bank, pamiętam, że w podpisach było też coś z Polski ^^ Uwielbiam oglądać EXO na żywo, ale chyba występ A-Jax by najlepszy ^^ Mnie osobiście spodobało się BTS i teraz na okrągło tego słucham. No i załamał mnie fakt, że na końcu zamiast SISTAR wygrało... Dynamic Duo ze swoim "Baaaaam.... Baaaam... Baaaam....". Nie cierpię tej piosenki xD
    Mmm... smoky girl ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BTS też widziałam:D Uwielbiam ich<3
      Też widziałam coś z Polski, od razu big smile zawitał na mojej twarzy. No, A-Jax *.* zaczęłam się nimi zachwycać po przesłuchaniu tej nowej płyty:D Ojweź, ja nawet tego nie słuchałam, bo mnie ten tytuł odstrasza, a SISTAR bardzo lubię, szkoda, że nie wygrały :c

      Usuń
    2. Ja w sumie wcześniej nie interesowałam się SISTAR, ale ich ostatnie występy w Music Bank bardzo mi się podobały, no i zakochałam się w ich Poison.
      Haha, śmiałam się, kiedy KBS na końcówce włączyło już reklamy, kiedy Dynamic Duo zaśpiewało dopiero kilka wersów xD

      Usuń
    3. Też luubię Poison, od tamtej piosenki je polubiłam, a co dziwniejsze moje przyjaciółki, które nie słuchają kpopu ani nie interesują się Azją bardzo lubią ich piosenkę Magic. Śmieszy mnie jak to śpiewają, haha<3
      Oni tak zwykle robią na koniec chyba, chociaż nie wiem, nie wiele tego w całości oglądałam :p

      Usuń
  2. viburnum carlesii
    Szablon z wilkiem, wcale nie jest ohydny, głupoty gadasz. :o Ma bardzo fajnego css, tak samo zresztą jak szablon z notki. Obydwa mi się strasznie podobają. ^^ Ten drugi z podglądu już nieco mniej, ale na pewno ohydnym bym go nie nazwała :> Pobiorę chyba teksturki i jak wyjdzie mi z nimi jakaś praca godna opublikowania, na pewno zaktualizuję kredyty. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń