poniedziałek, lipca 1

020† Skipping Stone; szablon

Alexz Johnson - Skipping Stone

Oglądał ktoś kiedyś, jak jeszcze emitowali, gwiazdę od zaraz(eng. Instant Star)? Ja dzięki AXN SPIN odświeżyłam sobie 2 sezony i oglądając to ponownie znów doceniłam ten serial. Uwielbiam go. Szkoda, że odcinek trwa niecałe 20 minut :C. Dzisiejszy szablon jest poświęcony głównej aktorce, czyli Alexz Johnson. Na szczęście Alexz nadal tworzy muzykę i to niesamowicie dobrą. Kocham jej głos. Szkoda, że nie wybiła się tak jak Drake(grał w serialu Degrassi: nowe pokolenie), ale może to i lepiej, przynajmniej jej muzyka jest szczera, prawdziwa, a tego brakuję rozsławionym artystom.

edit: mało osób tu zagląda, ale warto dodać, że KATALOG GRAFICZNY ruszył ponownie ze zdwojoną siła, a mi pozostaję już tylko przypomnieć o konkursie, który postanowiłyśmy przedłużyć ponieważ odnotowałyśmy małą frekwencję nominujących.






podgląd                                pobierz
r o s a r i e s !



12 komentarzy:

  1. Śliczny szablon! :D Zwłaszcza archiwum :)
    Pozdrawiam i weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłuchałam kilka jej piosenek i są niezłe, poleciłabyś jakiś jej utwór wg swojego gustu.

    Szablon ładny, ale nie mój typ. Masz go gdzieś wstawionego na blogu. Podejrzałabym sobie jak wygląda 'na żywo'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej chwili słucham jej piosenek za czasów serialu, a są nimi np.: your eyes, liar liar, skin, white lines, how strong do you think i am :D

      Mam http://testy-szablonowe.blogspot.com/ tutaj :D

      Usuń
  3. Na żywo o wiele lepiej, ale Chrome nie ogarnął triku z archiwum, musiałam na Mozilli podejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :D Wiesz, że mi się twój komentarz nie opublikował na blogu? Dostałam go na maila i aż żal mi było nie odpisać.
    Ten poradnik nagrywałam programem Camtasia Studio 8 - drogi, ale można go sobie pobrać w wersji trial na miesiąc, więc jest dobrze. Program jest świetny, można bez problemu nagrywać również kamerkę i dźwięk i jeszcze to wszystko edytować :D
    Jeśli chcesz pojechać na konwent, to może wybierzesz się ze mną i Kaeru? Daleko mieszkasz od Warszawy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. niezły szablon, ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś zrobić poradnik jak ładnie dodawać napisy dos zablonów w photoshopie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co dla kogo jest ładnie, ja w większości szablonów unikam jakichkolwiek napisów chyba, że jest to szablon inspirowany jakąś piosenką to zazwyczaj biorę tekst i umieszczam jeśli w ogóle gdzieś pasuję, dlatego nie wiem w jaki sposób miałabym napisać taki poradnik, ale może coś niedługo wykombinuję :p

      Usuń
  7. Kochana! Nie wiem czy przyjmujesz zamówienia, ale bardzo Cie proszę przyjmij jedno dla mnie XD
    Potrzebuję mrocznego, fajnego, nafaszerowanego CSS'esem szablonu z Pretty Reckless - dokładnie z Taylor Momsen, kochaną :D Widzę, że też lubisz ten zespół :D Bardzo proszę! :)

    Jeśli możesz to napisz na klimasokon@gmail.com
    Z góry dziękuję C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam weny teraz na jakąkolwiek pracę z szablonami.. zrobiłam w ostatnim czasie 2, ale takie proste graficznie jak i pod względem css, że nie aż żal... Nie wiem co się dzieję ><

      Usuń
  8. whoa, piękny szablon!
    Naprawdę mi się spodobał *_*

    A swoją drogą, co to za kod który użyłaś do archiwum? Wygląda extra!

    OdpowiedzUsuń