czwartek, stycznia 24

014† Break My Strings; szablon

ONE OK ROCK - Break My Strings

Wczoraj wracało mi się o wiele gorzej niż wtedy, kiedy jechałam do Krakowa. Mówię wam, od Warszawy cisnęłam w sobie potrzebę i myślałam, że nie wyrobię xd. W Olsztynie jeszcze do empiku zaszłam i zakupiłam nowe tomy mang<3. Jak zwykle szukałam książek z nauką koreańskiego, ale nie było. Dobrze przynajmniej, że mam kilka z japońskim
Potem obejrzałam 2 odcinki dramki  i poszłam spać, a najgorsze jest to, że zaspałam i nie poszłam na trening, ostatni już w ferie. :C
Dzisiaj wykonałam kolejny szablon z szajniakami, bo bez żadnych propozycji to tylko SHINee będzie tutaj gościło :) 




podgląd                                pobierz

Wiecie co macie zrobić?  
r o s a r i e s !
+ please, komentarze zostawcie. Tyle was obejrzało poprzednią notkę, a tylko 3 komentarze :c

9 komentarzy:

  1. Naprawdę ładna praca ^^ Jak dla mnie to może być więcej takich k-popowych szablonów ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądzisz, że tekst jest zbyt kolorowy? c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! :)
    Słowem wstępu: mam do Ciebie wiele pytań, ale nie chcę Cię zamęczyć, więc zadam n a r a z i e tylko jedno ;D
    Na Twoim blogu bleachowa-sensei.blogspot.com widziałam, że obok Twojego nicka, zamiast standardowego obrazka, masz tekst "Autorka" :) I jestem meeega ciekawa, jak to zrobiłaś? :D Siedziałam już bardzo długo w tych kodach, ale nie doszłam do tego prawidłowego xD Bardzo proszę, oświeć mnie :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja grafika zawsze mnie powala na kolana, piękny szablon, zakochałam się w nim, kocham ten mrok, a ty przypadkiem nie mieszkasz w Olsztynie? Bo takie ma wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam niedaleko Oln, bo dzieli mnie od niego jedynie 40 minut :p

      Usuń
    2. aha, ja tam studiuje ;) dlatego pytam

      Usuń
  5. jaki ładny ten szablon.jeszcze z takim SHINee nigdzie się nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. viburnum carlesii
    W regulaminie pisało, że pod najnowsza notką - to pod najnowszą piszę.
    Biorę sobie wszystkie tekstury bo są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  7. To F.T Island :D tak jak dobrze się przyjrzeć,to można dostrzec podobieństwo ;)

    OdpowiedzUsuń