niedziela, stycznia 20

013† Live Forever; szablon

Oasis - Live Forever 

Przed wyjazdem zrobiłam jeszcze jeden szablon. Goszczą na nich koreańscy chłopcy głównie z mojego szajniastego zespołu(ShinEE) oprócz jednego kolegi z lewej. 
Podoba mi się ten szablon. Kolory są bardzo fajne, tylko mam mieszane uczucia co do samego nagłówka, który w niektórych miejscach się rozpikselizował..  Nie wiedząc czemu.
I na tym kończą się posty na sinnerze póki nie wrócę. Myślcie, co chcielibyście zobaczyć w kolejnej notce.





podgląd                                pobierz

Wiecie co macie zrobić?  
r o s a r i e s !

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, pozazdrościć talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Shinee, boże, umarłam *o* szablon jest genialny, wyszedł ci, zresztą jak wszystkie, które robiłaś :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam. Shinee? Szablon? Uwielbiam. Nie wiem, co więcej powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uszatki, Luci, Oliwiaa Bardzo dziękuję<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie można już pobrać....

    OdpowiedzUsuń