środa, listopada 14

007† Dazzling girl; kod CSS

Kurde, weźcie mnie zmotywujcie do nauki! Bo źle się dzieję, jest ze mną co raz gorzej! :C 
Dzisiaj mam dla was jeden skromny kod CSS, który sprawi, że wasze linki będą atrakcyjniejsze po najechaniu na nie myszką.



Kod:
 a:hover {
opacity: 1;
filter:alpha(opacity=500);
-moz-opacity: 0.1;
-webkit-transition: all 1.9s ease;
-moz-transition: all 1.9s ease;
-o-transition: all 1.9s ease;
}

 a:link {
opacity: 0.3;
}


Najedźcie i przytrzymajcie myszkę na dowolnym linku na blogu, ładnie znika prawda? A teraz najedźcie na TYM blogu. :D Wszystko zależy od tego jakie efekty wcześniej nałożyliście na linki na blogu :)
Ah, jeśli interesuję was ten szablon i chcielibyście go pobrać to zapraszam na Pandę :D I wszystkich tych, którzy uważają, że mój blog zasługuję na głos od was, proszę o kliknięcie linku na dole :)

Macie jakieś swoje prywatne sztuczki na efektywną naukę? Bo ja mam taki móżdżek, że jeśli trzeba coś zapamiętać to mijają wieki, a tyle czasu nigdy nie mam... :C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz