czwartek, stycznia 22

027† Amor Fati; ikony, sygnatury

e p i k   h i g h  -  a m o r   f a t i

Ostatnia notka na tym blogu jest z września............................. Tą szykuje w takim razie już około 4 miesięcy haha. Przygotowałam kilka sygnatur i 4 nagłówki. Dwa z nich zrobiłam wczoraj i dodałam na Pandę a dwa zrobiłam teraz i postanowiłam opublikować je tutaj. Tak jak tam pisałam, w tych pracach nie ma niczego specjalnego, ale według mnie mają swój klimat. A lubię, kiedy nagłówki/szablony/sygnatury emanowały czymś, co nie jest na pozór zwyczajne.

od pierwszej pracy: 
  1. Harmony Boucher (modelka), 
  2. Jonghyun (SHINee), 
  3. T.O.P (na sygnaturze otwierającej post, to także on; BIGBANG), 
  4. Minzy (2NE1), 
  5. T.O.P, 
  6. Lee Jong Suk (aktor), 
  7. Kim Woo Bin (aktor), 
  8. BIGBANG - Seungri, 
  9. Hyuna (4MINUTE)

podgląd
podgląd
podgląd
podgląd


1 komentarz:

  1. Pierwszy i czwarty nagłówek <3 . Do drugiego i trzeciego nie mogę się przekonać, ten styl zdecydowanie do mnie nie przemawia, ale jednak wciąż mogę powiedzieć, że te grafiki są bardzo dobre (tak samo z czterema pierwszymi sygnaturami). Ale ostatnia to jest mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń