sobota, lipca 26

025† I hate them love songs

BIG BANG - LIES


Uwielbiam ten filmik Taeyanga dla Vogue, musiałam coś z niego wymyślić prędzej czy później i dzisiaj prezentuje wam tego efekty. Może kiedyś bardziej się postaram zrobić coś lepszego, ale uważam, że nie trzeba tutaj za wiele roboty, bo samo nagranie jest już fajnie przerobione :)
Tak sobie myślałam czy jest sens żebym na dobre tu wracała i doszłam do wniosku, że robienie takich sygnatur i ikonek sprawia mi przyjemność, dlatego blog będzie nadal istniał. Mam do niego sentyment i nawet jakbym go znowu porzuciła, to pewnie prędzej czy później bym do niego wróciła.
Nie chcę dodawać ich na Pandzie, bo uważam, że tam nikt nie będzie szukał takich zasobów na swoje blogi. Tam przyjęły się szablony, więc nie ma potrzeby tego zmieniać.
Ikonki i sygnatury będą pojawiały się z ludźmi, których lubię lub po prostu mi się spodobają jakieś zdjęcia, to je wykorzystam. Jeśli ktoś ma jakieś propozycje, co do tego z kim mają pojawiać się takie małe cudeńka to proszę pisać w komentarzach, może coś wymyślę :)
Prawdopodobnie nowa notka pod koniec sierpnia, bo wyjeżdżam i nie będę miała dostępu do internetu przez cały miesiąc. Na Pandzie pojawią się 4 notki z szablonami, więc podczas gdy tu mnie nie będzie, to zapraszam tam.



pobierz
cr. zdjęcia HISTORY do promocji z "Psycho"

 od lewej: Taeyang, T.O.P, G-DRAGON (BIG BANG)

 Od lewej: Young Jae, Young Jae, Himchan (B.A.P)


3 komentarze:

  1. Jeju, świetna sygnatura na początku. <3 Rób takie rzeczy, bo to świetne jest. <3
    A ikony w tym poście są genialnie. <3 Takie śliczniusie... ^^ Może w następnej coś z EXO? Wiesz, że lubię...
    Albo z 2NE1. ^^ Coś wesołego. <3
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki♥
      Już w tym poście miały być 2NE1, ale jakoś nie mogłam nic fajnego zrobić. EXO... Ok, zrobię. Coraz bardziej się do nich przekonuje :)

      Usuń
  2. Zapraszam do BAZY GRAFIKÓW - zapisz się i pokaż innym swojego bloga!
    Zapraszam również do współpracy oraz zgłaszania się do trwającego naboru. Więcej informacji na blogu - http://baza-grafikow.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń