poniedziałek, lipca 22

023† Baby, Don't Cry

EXO Baby, Don't Cry

Postanowiłam, że najlepiej jeśli już to ogłoszę, bo później mogę nie mieć okazji. Otóż nie mam wyjścia i muszę znowu zawiesić bloga, gdyż wyjeżdżam na cały miesiąc do rodziny, gdzie będę wkuwać, a tam nawet nie będę chyba brała laptopa, bo nie chcę mi się go nosić, chociaż może.. ale to i tak nie zmieni faktu, że nie będę miała internetu. Jedynie na telefonie, także tego xd
Nie wiem jak przeżyję bez grafiki, bo mam teraz mnóstwo pomysłów, oryginalne ustawienia i wiele innych. Nie wiem, dlaczego akurat w takim momencie uaktywniła mi się kreatywna strona mojego mózgu, kiedy nie mogę z niej korzystać :C
I tak jak dłużej o tym myślę to nie wrócę do tego bloga. I tak za bardzo nie ma tutaj wejść, więc troszkę spada mi motywacja, jednak nie ukrywam, że grafikę robię dla siebie nie pod publikę, więc pewnie dlatego tak to tutaj wygląda ;_;.
Jedynie gdzie mnie znajdziecie to katalog graficznyy, gdzie będę zaglądała dosyć często, nawet jeśli z telefonu.
Do napisania 。◕‿◕。

9 komentarzy:

  1. Ostatnio zaczynałam przeglądać wszystkie twoje blogi bo zainteresował mnie twój awatar (co znaczy, że lubisz k-pop).
    Szkoda, bo jak przeglądałam (przyznaję, nie komentowałam), to są tu bardzo fajne prace i aż szkoda, że nie wrócisz...
    Wrócisz. ;P Na pewno .^^
    Do napisania. ;D
    Sajonara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kpop forever<3
      być może, wszystko jest ze mną możliwe, więc tej opcji też nie wykluczam :p

      Usuń
  2. Nawet nie myśl o tym, żeby odchodzić! Nie darowałabym sobie, gdyby jedna z moich ulubionych graficzek zrezygnowała z powodu niewielkiej ilości wejść. Ale to prawda, rzeczywiście jest tu dość cicho...
    Hmm... Coś mi przyszło do głowy. Podałabyś mi swój e-mail? Chciałabym do ciebie w pewnej sprawie napisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz się o co martwić z grafiki na pewno nie zrezygnuję ;-), tylko przez miesiąc mnie nie będzie przy internetach dlatego to jest najlepsze wyjście, a coraz rzadziej odczuwam przyjemność z publikowania swoich prac, być może to po prostu z lenistwa, bo nie chcę mi się tego wszystkiego pakować XD
      jestem ciekawa co ci takiego przyszło do głowy ^^ bleachowa@gmail.com

      Usuń
  3. Oddaj mi ją! ODDAJ MI TĄ KREATYWNĄ STRONĘ MOCY! XO

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj bleachowa!
    Z tej strony załoga Katalogu Grafików . Chcielibyśmy zachęcić Cię do tego, abyś zgłosiła swój blog do naszego spisu. Bez pośpiechu! Usiądź, zrelaksuj się, weź do ręki kubek gorącej kawy i w ciszy zobacz, jakie atrakcje czekają członków naszego katalogu. Pamiętaj, aby zgłosić bloga, musisz wpierw zapoznać się z regulaminem!

    Pozdrawiamy,
    katalog-grafikow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hej bleachowa ;)
    wiem, że zawiesiłaś działalność, ale postanowiłam spytać. Nie miałabyś ochoty wykonać dla mnie szablonu? Szukam czegoś szczególnego, a Ty potrafisz uchwycić to, o co mi chodzi. Zastanów się i daj mi znać.
    Dzięki i pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. viburnum carlesii
    Hej, pobrałam z bloga kilka tekstur, będę ich używać na blogu piece-of-sun.blogspot.com .
    Oczywiście dam Credit. Pozdrawiam i dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam i zapraszam na http://creative-graphic.cba.pl/index.php

    OdpowiedzUsuń