poniedziałek, czerwca 24

018† Mine; duże tekstury, pędzle dla phostohopa

Kim Jaejoong - Mine

Poooowiem wam, że okropnie mi się nie nie chcę chodzić już do szkoły, ale dzisiaj byłam i co się dowiedziałam? Że mam tylko 3. EDB i dwa polskie, bo potem obchodzimy dzień patrona. Można by to nazwać dniem sportowym ponieważ odbywały się mecze nauczyciele kontra uczniowie. Z moim zapłonem jak zwykle dowiedziałam się dopiero tego samego dnia i nie miałam stroju, a kompletowali zespół do gry w siatkówkę. Dawno nie grałam i z chęcią bym troszkę poodbijała i może atak by się w końcu udał xD. Koniec ględzenia. ;p Na dzisiaj przygotowałam całkowicie własnoręczne tekstury(pierwszy serduszkowy bokeh nowym obiektywem*.*) oraz pędzle :).






pobierz
r o s a r i e s !

pobierz
r o s a r i e s !
podobają się wam? czekam na opinie :D

6 komentarzy:

  1. Łooo tekstury pobiorę, gdy będę na swoim komputerze :D Co do pędzli - niestety nie mam photoshopa, bo mam nowy komputer, a nie chcę pobierać z nieznajomego źródła... (Jeśli dobrze zrozumiałam, że pędzle są na ten program).
    Naprawdę cieszę się, że blog się odrodził :D
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się do czegoś przydadzą :D
      Tak pędzle przygotowałam dla Photoshopa, bo właśnie z tego programu korzystam :p

      Usuń
    2. Mam pytanie, skąd bierzesz tło szablonów? Bo w ostatnim czasie taki styl mi się spodobał :D

      Usuń
    3. to znaczy? nie bardzo rozumiem o jakie tło ci chodzi :p

      Usuń
  2. viburnum carlesii

    Tekstury i pędzle bardzo mi się podobają i oczywiście z chęcią wszystko pobiorę.
    Rozbroił mnie gif z Minho na końcu ^^ No i piosenka, którą dodałaś na początku, jest genialna, uwielbiam ją po prostu :D

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że do czegoś się przydadzą :D
      Nie mogę się uwolnić od tej piosenki<3
      taaaaki pocieszny na tym gifie :3

      Usuń