środa, czerwca 19

016† sinner is back

Henry - Trap

Długo mnie tutaj nie było po wcześniejszym powrocie, jednak teraz pobędę tutaj na dłużej. Niestety nie jestem w stanie dalej funkcjonować na Pandzie. Nie mam dla niej czasu, ani nie mam chęci. Postanowiłyśmy razem z Schizmą, że zawiesimy ją i poczekamy na lepsze czasy.
W ciągu dzisiejszego dnia przeżyłam coś po raz pierwszy. Niestety to nie była pozytywna sprawa, dlatego po tak długim czasie odstawiania photoshopa trochę się na nim po wyżywałam. Jest to nie zauważalne, że szablon Trap robiłam ponad 5 godzin, ale sama bym w to nie wierzyła. Jak widać się pogorszyłam, ale mam nadzieję, że to nie będzie trwać wiecznie i wrócę do dawnego poziomu, choć ciężko się wychodzi z takiego stanu. Zazwyczaj człowiek cofa się jeszcze bardziej, ale poczekamy - zobaczymy.



Nie chciałabym za długo pisać, ale nie obiecuję za często dodawać tutaj szablonów, ponieważ teraz gdy nie mam za bardzo swoich dawnych umiejętności nie mam chęci pokazywać prac, z których nie będę zadowolona i poza tym muszę też złapać wenę. Dodatkowo moje szablony się rozjeżdżają i nie mam siły bawić się by pasowały wszędzie..
Mimo tego chciałabym ogłosić, że przyjmę 2 zamówienia, wybrane spośród komentarzy. Wybiorę te, które najwygodniej będzie mi dane zrobić, więc proszę zajrzyjcie do regulaminu i zapoznajcie się z nim przed złożeniem zamówienia. Być może zrobię więcej niż te 2(ale nic nie obiecuję!) więc piszcie zamówienia do woli. (:
Na dole jeden nowy szablon i starszy, publikowany w 100 poście Pandy, ale może ktoś go nie widział wiec dodaję, bo go lubie xD

podgląd                                pobierz
r o s a r i e s !

podgląd                                pobierz
r o s a r i e s !


5 komentarzy:

  1. Naprawdę cieszę się, że ten blog znowu się obudził! Tworzysz naprawdę piękne szablony. Z tego postu każdy szablon mi się podoba, ale najbardziej ten ostatni. Kobieto, naucz mnie tych superaśnych kodów css! :O
    1 szablon - podoba mi się upiększenie daty - naprawdę nie wiem jak to zrobiłaś. Może to już było w nagłówku? Zaczarowana jestem też tymi małymi obrazkami obok linków... *.*
    2 szablon - uwielbiam taką kolorystykę. Nie dość, że zawsze mam słabość do takiego rodzaju stron, to jeszcze ten pasek, przedzielający post od kolumny... Nic, tylko pobierać, jednak nie mam bloga o takiej tematyce ;D Dlatego składam zamówienie, ale dopiero potem, jak wrócę ze szkoły :)
    Weny mnóstwo życzę i pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale czy one takie piękne są to ja nie wiem, są dość przeciętne biorąc pod uwagę prace innych grafików na blogspocie :p

      O, czyli wiem co będzie w następnej notce :D
      W takim razie czekam aż wrócisz, bo aż mnie korci by zrobić następny szablon (:

      Usuń
    2. Są piękne, bo są oryginalne, a te kody css... normalnie zachwycają! (tak, powtarzam się xD) Ja nadal nie mam pojęcia jak zrobiłaś menu na tej stronie, choć ja sama też mam bloga graficznego, choć nie tak bardzo dobrego, bo dopiero zaczynam ;D
      Ale naprawdę są piękne, bo teraz blogowy świat dopadł styl Yassmine - którego zaczynam mieć dość. Prace samej autorki są piękne i mnie się podobają, ale niektórzy po prostu nie nadają się do robienia takich szablonów, jakie robi Yass. Ty masz swój styl, który mi się podoba i ucieszyłam się cholernie, że blog się obudził ;D
      A czy o tematyce potterowskiej też przyjmujesz? xD Teraz nie napiszę zgłoszenia, ale później, bo jestem tylko na chwilkę na komputerze :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Napisałam już instrukcję na takie efekty do następnej notki :D
      Próbowałam kiedyś takiego stylu, ale zwyczajnie nie potrafię tak czarować tymi teksturami, a chciałabym kiedyś jakiejś odmiany :C
      Mogę spróbować. Kiedyś robiłam już szablon dla bloga mojej koleżanki, też o potterze. Choć trudno było mi to jakoś poskładać jakoś dałam radę, więc myślę, że i z twoim szablonem poradzę sobie przyzwoicie :D

      Usuń
    4. one shot
      Łoch, więc wróciłam i już składam zamówienie :)
      http://zaklinacze-dusz.blogspot.com/
      Tematyka potterowska
      Kto ma się znaleźć? Harry Potter ;D Przeszukałam swój folder i natrafiłam na zdjęcie, które mi się spodobało, ale jest zbyt małe i pokazuje... właściwie nic, że się tak wyrażę. Więc dlatego nalazłam te (Klik i Klik lub Klik) Wybierzesz ten, który najbardziej ci będzie odpowiadać, a jeśli nie będzie Ci żadne pasować, to mów, ja się dostosuję :)
      Cytat: "Out there in the silence I'll be gone"
      Ewentualny układ - dowolny, chociaż... byleby nie jednokolumnowy. Co do kolorystyki - mroczna, bo jest to blog o duchach.
      Pozdrawiam serdecznie ;D

      Usuń